יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

פסטיבל סיום הקיץ והשקה של הבשורה המרה

ביום חמישי הקרוב נתארח בפסטיבל בירה לכבוד סיום הקיץ. הפסטיבל יתקיים בנינקאסי, הפאב של בירדי, החל מהשעה 18:00 ועד הלילה. החל מהשעה 21:30 תתחיל גם מסיבת ריקודים במקביל.

עמוד האירוע בפייסבוק.

הפסטיבל הגיע בתזמון מושלם עבורנו.
למה? כי זאת תהיה הזדמנות נהדרת להשיק את הבירה החדשה של הבשורה.

שמה בישראל, למי שעדיין לא יודע - "המרה" (הבשורה המרה....).
ESB נהדר, עתיר כשות (יחסית). הבירה נראית נהדר, טעימה להפליא (משוחד, אתם יודעים) ואני צופה לה הצלחה גדולה.
הכמות לא גדולה ואני צופה שהיא תאזל במהרה.

זה מה שיצא לי אחרי session טעימות:


Aroma(1-10)
Appearance(1-5)
Flavor(1-10)
Palate(1-5)
Overall(1-20)
Final (1-5)
547
3
10
2.9
כתבתי בחלק הראשון לגבי התהליך של בניית הבירה.
אני יכול להגיד שהתוצאה יצאה טובה. מושלמת? כנראה שלא, אבל הדרך נכונה ללא ספק.
מבחינת הקריטריונים שהגדרתי לבירה, עמדתי בהם בצורה יפה. הבירה בהירה (צהבהב עכור) ומרה (יחסית).
לשמחתי, הכשות לא עשתה שמות בבירה, אלא מצאתי כי היא משתלבת בצורה טובה עם המתיקות. 

אחד הדברים שתמיד העלו חיוך על פניי בפסטיבלים כאלה ואחרים, היה כאשר אחד המזדמנים לדוכן היה שואל "האם יש לך בירה לבנה?" (נו, אתם יודעים, של פעם). נראה לי שלמרות שלא לבירה הזאת הם התכוונו, "הבשורה המרה" בהחלט תוכל לענות על השאלה הזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה